Ei oikein aivot toimineet tuon otsikon keksimisen kanssa. Se on sitten marraskuukin alkanut. Pimeetä ja lämmintä on ollut kyllä, ja joulu lähestyy kovaa vauhtia :)
Tämän viikon vapaapäivät ovat melkein ohi, ja huomenna alkaa 8 päivän työputki. Nyt vapaapäivinä on vähän tullut jotain askarreltua, ja tehtyä valmiiksi sellaisia puolivalmiita juttuja. Olen tietenkin hurahtanut johonkin joulujuttuihin jo ja nyt taitaa olla hyvinkin kaikki joulukortit jo valmiina. Posti toi minulle tällä viikolla ihanan kirjan. Tilasin Tilkkusadusta Tildas julehus kirjan. Voin kyllä sanoa, että se kirja on aivan ihana. Tässä olen nyt lainaillut viime aikoina kirjastosta, jos jonkin laista joulukirjaa ja selaillut. Tuntuu että niissä kirjoissa jokaisessa on ollut ehkä yksi hyvä juttu ja sitten muut sellaisia ei mun juttuja. Toisin on tässä Tilda kirjassa! Kirja on täynnä kaikkea ihania juttua. Tosin täksi jouluksi ei varmaan ennätä kuin jotain kokeilla, mutta ompahan kirja sitten ensi vuotta varten valmiina, että voi aloittaa vielä aikaisemmin. Tässä kuva kirjasta jota voin kyllä suositella!

1027118.jpg

Tilkkusadusta löytyi myös nämä ihanat tonttuservetit mitä olen etsinyt. Eetukin oli heti ihastelemassa servettejä.

1027120.jpg