Tällä viikolla on tullut on tullut töitten lomassa tehtyä myös jotain askartelujuttujakin. Viime viikonloppuna tuli käytyä keski-Suomessa, ja Jyväskylässä käydessä piti käydä tutustumassa Askartelupuoti Piian. Minä joka olen vannonut itselleni, että en tee helmistä koskaan mitään...No vannomatta paras. Ostin nimittäin tuolta Askartelupuoti Piiasta helmiä :) Kokeilin tehdä prismaenkeleitä ja niistä tuli kyllä nättejä vaikka itse sanonkin. 10 enkeliin ostin tarvikkeet ja tein heti ne viikonloppuna. Voipi olla, että joku saa sellaisia sitten joulunalla :)

959068.jpg

Tässä sitten vähän lähikuvaa prismaenkeleistä.
959066.jpg

Muutama leimasin tarttui myös käteen kaupasta. Tuollainen nalleleimasin pakkaus on jo kauan mietityttänyt minua, ja nyt sen sitten ostin. Tuo kissaleimasin on myös Askartelupuodista. Minusta se kissa oli vaan niin ihana, että oli pakko saada. Ylläri että kissa ;) Tuo tonttu on taas sinooperista. Näillä leimasimilla olen sitten joulukortteja jo tehnyt, sopivat mielestäni niin hvyin yhteen.

959016.jpg

Muuten olen tässä viikolla valmistanut muutaman tiilitaulun, kun löyty myös niin ihana servetti tuolta askartelupuodista. Kukkapurkki askartelua olen myös harrastanut jouluisilla aiheilla, mutta minulla ei ole kameraa tällä viikolla käytössää joten kuvia en voi laittaa nyt....

Sitten löysin vanhan kuvan syksyisistä kukkapurkkiaskarteluista. Tämä peikkoperhe on jo vanha. Peikot ovat tällä hetkellä laatikossa, koska en ole oikein keksinyt mitä niille tekisin. Eivät oikein mahdu hyllyynkään noin vain istuskelemaan. En tiedä jos niistä jotain tuohon ulos terassille keksisin.

958986.jpg

Niin ja tällä viikolla on tullut myös kivoja postiylläreitä. Say lähetti minulle kirjeen mikä sisälsi kaikenlaista askartelutavaraa, kiitos say. Sitten toveri lokaku eli Pirjo lähetti minulle myös kivan kirjeen, että kiitos Pirjolle! Valitettavasti en niitä kuvia nyt saa, kun ei ole sitä kameraa nyt käytössä.