Tässä viikonlopun aikana olen saanut vähän nukkekotiprojektiakin eteenpäin.  Tässä aikaansaannoksesta kuvia. Essi-kissa tietenki oli heti innolla mukana touhussa, kun nukkekoti esille otettiin.

Essi tarkkailee, että tuleeko maalauksesta varmasti hyvää jälkeä.
442210.jpg

Heti kun päänsä kääntää niin Essi on tarkastamassa onko maali jo kuivunut. Onneksi oli :)
442189.jpg

Tässä sitten eri huoneista kuvia. Värit ovat aika erikoisia ainakin minulle, mutta halusin tehdä jotain retrotyyliä. Ehkä silloin kun tämä nukkekoti on tullut markkinoille niin on sellainen aikakausi ollut meneillään. Takaseinä ei ole vielä kiinni talossa niin seinien välissä näyttää olevan rakosia.

Tähän tulee nukkisperheen vanhempien makuuhuone.
442197.jpg

Tässä on kuvaa olohuoneesta. Yritin laittaa vähän niinkuin laminaattilattiaa. Olen joskus dyykannut roskiksesta vanhaa bambuverhoa ja nyt sillekkin löytyi käyttöä. Näyttää, että lattiassa on rakoja, mutta johtunee nähtävästi kamerasta. "Laminaatin" ovat kyllä tiiviisti toisissaan kiinni.
442191.jpg

Tähän tulee keittiö. Seinät olen päällystänyt servetillä ja puolipaneeli on jäätelötikuista.

442192.jpg

Tässä vielä koko kuva talosta tällä hetkellä. Kylpyhuone on vielä vesivahingon vallassa. Seinät olen pohjustanut valkoisella maalilla, mutta muuten sinne ei ole tehty mitään. Saisikohan jostain minilaattoja lattiaan.

442199.jpg

Tässä Essin tyylinäyte miten otetaan rennosti remppaprojektin jälkeen.

442201.jpg