Posti oli tuonut taas kivaa postia minulle. Useampia ATC-kortti vaihtareita oli tippunut postiluukusta sisään.

Tässä hiekkaoliivin ATC 15 vaihtokortit. Aiheena oli tanssi ja yksi vapaa. Näin kivat kortit sain Anulta.

587381.jpg

Itse lähetin Anulle tällaiset kortit.

587401.jpg

Arjan kanssa kanssa meillä oli privaatti vaihto, ja tässä Arjan lähettämät kortit minulle. Aiheena meillä oli hirvieläin, vintage, shoppailu ja herkuttelu.
587376.jpg

Tässä minun lähettämät kortit Arjalle.

587404.jpg

Ritvan kanssa vaihdettiin kortteja aiheesta kattaus, kenkä, nukkekoti, vintage, kissa ja hirvieläin. Ritva ei ollut löytänyt hirvenkuvaa, joten sain häneltä seepran :) Pitäänee kyllä sanoa, että hirvenkuvia on todella vaikea löytää.

587373.jpg

Tässä kortit jotka minä lähetin Ritvalle.

587406.jpg

Hiltzun kanssa vaihdettiin kortteja myös privana ja tässä kuvia.

587388.jpg

Tässä minun lähettämäni kortit Hiltzulle.

587409.jpg

Sitten vielä Sanna blogissa osallistuin ryhmävaihtoon, ja tässä saamani kortit.

587393.jpg