Minäkin ajattelin kokeilla tätä ATC-swappi touhua järjestäjän kannalta. Useampaan olen kyllä osallistunut muiden blogiessa, mutta nyt voisin kokeilla järjetää itse myös sellaisen. Eli tutut säännöt varmaan kaikille, mutta kerrataan vähän. Jokainen tekee 9 korttia aiheesta, ja lähettää ne minulle palautuskuoren kera. Muista laittaa tarvittava määrä postimerkkejä palautuskuorteen. Tuttu juttu vai mitä ? Maililla saa osoitteen mihin kortit tulisi lähettää.

Kortit pitäisi olla minulla viimeistään 14.6.2007

Aiheet olisivat


Sammakko

1.   Minä ite
2.   Arja
3.   Iitaliina
4.   Ritva
5.   Lila
6.   Maria H
7.   Kati
8.   JohannaV
9.   Ninsku

Huom!!! Te jotka olette osallistuneet pikku myy-swappiin tehdäänkin vain 5 korttia! Osallistujia on tullut sen verran vähän.


Pikku myy

1.   Minä ite
2.   Arja
3.   Iitaliina
4.   Maria H
5.   Saoka