Nukkekotikissa

Nyt on nukkekoti vanhempien ullakolta tuotu minulle. Joku muu oli yhtä innoissaan uudesta tulokkaasta kuin minäkin. Essi kissa oli heti menossa nukkekotiin ja se tuntuu olevan kiva leikkipaikka. Toistaiseksi vielä saa Essi vieraillakkin nukkekodissa, kun remonttia ei ole vielä aloitettu.

353189.jpg

353191.jpg

Tässä se sitten on yksi innoittaja minullakin tähän blogeiluun. Lapsena minulla oli myös nukkekoti kuin varmaan todella monella tytöllä on ollut. Nyt löysin vanhan nukkekodin vanheimpain ullakolta ja se oli aika huonossa kunnossa. Minulle tuli heti mieleen, että haluan kunnostaa sen näyttämään taas hyvältä ja uljaalta, mitä se on joskus ollut. Suurta intoa on minulle myös antanut tuo ihan itse palsta. Sieltä on tullut paljon vinkkejä ja innostusta lisää. Tässä siis kuva ränsistyneestä nukkekodista ullakolla. Vielä jonain päivänä tänne tulee myös kuva siitä, kun nukkekoti on taas kerran uljaassa kunnossa :) Nyt olen saanut jo vanhat huonekalut melkein kokonaan entisöityä. Olen myös tehnyt jotain pieniä ja kivoja löytöjä nukkekotiin. Tarkoitukseni on ensin hankkia irtainta omaisuutta nukkekotiin ja sen jälkeen ryhtyä talon kimppuun.

330463.jpg

Tässä löytöjä mitä olen sinopeeristä hankkinut jo nukkekotiini. Aivan ihana oli tuo myrskylyhty.
352617.jpg

Tällaiset kalusteen huusin huutonetistä.

352612.jpg

Tässä on jotain ompeluun liittyviä minejä. Tarkoitus jossain vaiheessa tehdä roomboksi joka liittyy ompeluun. Ostettu siis hyvissä ajoin varastoon.

352614.jpg
Tosin samalla reissulla käteen tarttui kahvimylly joka on menossa nukkekotiin.